Doradztwo i konsultacje dla biznesu

Najczęstsze obszary, którymi zajmuję się w pracy w biznesie:

  • mentoring

  • doradztwo dla właścicieli i menedżerów

  • wybór i rozwój liderów

  • wsparcie zarządzania, określania strategii i komunikacji

  • kształtowanie kultur organizacyjnych

  • praca w oparciu o sens i wartości

  • rozwój i zastosowania kompetencji miękkich

Czego możesz oczekiwać od doradztwa i mentoringu?

Cenię sobie zaufanie, którym zostałem obdarzony przez wielu właścicieli, liderów, menedżerów i mam zaszczyt służyć im swoim spojrzeniem w roli mentora.

Dla biznesu często pracuję w ramach Zespołu doradczego Now-a, którego jestem współzałożycielem.

Doradzamy właścicielom firm, menedżerom, organizacjom w fundamentalnych kwestiach.

Naszą pracą dotykamy sensu działania wizji, strategii, rozwoju, komunikacji, wychodząc od spojrzenia od spojrzenia kulturę organizacyjną.
Więcej znajdziesz o tym na stronie now-a.pl

Jakie są rezultaty? Zobacz wybrane przypadki

Studium przypadku 1

Kompleksowa przebudowa kultury organizacyjnej firmy produkcyjnej

Firma: Kilkusetosobowe polskie rodzinne przedsiębiorstwo. Firma produkcyjna.

Wyzwania: Potrzeba fundamentalnej zmiany kultury organizacyjnej po zmianie przy zmianie pokoleniowej właścicieli. Tworzenie kulturowego fundamentu zmian i wdrożenia nowej strategii

Proces: Roczny proces doradczy w zakresie kultury organizacyjnej - 60 dni pracy z osobami i zespołami.

Opinia Właścicieli:
„Zdefiniowaliśmy swój sens istnienia, wizję działań strategicznych na 5-10 lat i kodeks wartości. Jest to dobra alternatywa do klasycznych - misji, wizji, wartości.
Mamy sposoby korzystania z tych narzędzi w działaniach operacyjnych
Uporządkowaliśmy relacje między właścicielami - rodziną.
Postępuje proces sukcesji i zmian ról osób kluczowych w organizacji.
Wybraliśmy, przeszkoliliśmy i wyposażyliśmy w narzędzia do pracy z ludźmi, grupę 50 liderów w obszarach produkcyjnych i poza-produkcyjnych
Zmieniamy - na skoncentrowaną na ludziach, ich rozwoju zawodowym i budowaniu relacji międzyludzkich - kulturę organizacyjną. Opieramy ją o współodpowiedzialność, partycypację i dbałość o satysfakcję wszystkich współpracowników. Jesteśmy zaskoczeni jak wiele - dzięki koncentracji na najważniejszych kwestiach – udało się nam zrobić w rok”

'Praca zespołowa to coś więcej niż połączony wysiłek zbioru ludzi. To proces dawania i brania. To umiejetność pomagania i przyjmowania pomocy. To sztuka rozmowy - mówienia a nade wszystko słuchania.'

'Praca zespołowa zaczyna się od dialogu. Do dialogu potrzebne jest zaufanie. Warunkiem zaufania jest wzajemny szacunek.'

Studium przypadku 2

Poprawa komunikacji i relacji w kancelarii prawnej

Firma: Średniej wielkości kancelaria prawna

Wyzwanie: Potrzeba poprawy komunikacji, podziału pracy, zaangażowania, odejścia od toksycznych wzorców organizacyjnych.

Proces: Dwumiesięczny proces doradczo – mentoringowy.

Opinia Właścicieli:
„Poprawiliśmy relacje międzyludzkie w kancelarii. Mamy lepszą atmosferę pracy, podział zadań i wyznaczanie celów. Nasza kulturę organizacyjną po zmianach jest oparta o paradygmat 'win-win' / wygrana-wygrana.”

Chcesz poznać inne projekty?
Chcesz porozmawiać o tym co i jak możemy zrobić dla Ciebie?

Masz pytanie?

Bądźmy w kontakcie

Polityka Prywatności
Copyright © jarekguc.pl
Stworzone z pasji przez Hartwork